Thursday 19 August 2010

Buat Duit Online

Aku selalu terfikir macam mana nak buat duit online macam aku slalu tgk kebanyakan jutawan senyap yang ada di internet. Dulu masa aku keja di restoren area KL akuu slalu tgk ramai customer datang bawak laptop. kebbetulan restoren tempat aku kerja tu ada free WiFi, so berduyun la diorang datang surf tenet sambil pekena segelas air. Duduk berjam-jam lamanya, air segelas ja.. hahahaha.. Slalu gak aku curi-curi tgk apa yang diorang buat dengan laptop tu. Aku tgk ada yang sekadar main Yahoo Messenger jer.. ada yang wat keje offline... ada plak yang dok surfing macam2 yang aku x paham. Then aku tgk ada satu group yang guna laptop tu dok wat investment. macam best... diorang cita setiap pukul 12 tgh malam duit akan masuk dalam akaun... Aku pun try la wat macam dowang... Aku labur RM78 masa tu sama dengan USD20. Tunggu punya tunggu last2 duit tu burn... aduih... Walaupun duit aku dah burn aku x putus asa... aku usahakan juga cari jalan lain untuk buat duit online...

No comments:

Post a Comment